Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Με λες και κομπλεξικό.

Εσύ που μπορεί να με έχεις διαβάσει μια φορά ή που με διαβάζεις πρώτη φορά, πρέπει να ξέρεις με ποιον έχεις να κάνεις. Οι φίλοι μου δεν έχουν βρει την κατάλληλη λέξη και έτσι απλά με φωνάζουνε ξινό.  
Η εύκολη λύση. Λοιπόν άκου.
Δεν πίνω καφέ, δεν τρώω τυρί (κανένα, ούτε άσπρο, ούτε κίτρινο, ούτε πορτοκαλί), δεν πίνω αλκοόλ. Ναι  κι όμως. Και επειδή σε ξέρω εσένα και τις απορίες σου, γιατί σε έχω συναντήσει ποοοοοολλες φορές άκου ξανά. Δεν πίνω καφέ γιατί είναι πικρός! Δεν τρώω τυριά γιατί είναι σιχαμερά. Και ναι! δεν τρώω ούτε πίτσα (καλά τελευταία ξεκίνησα να τρώω με το ζόρι), μια φορά η μάνα της κολλητής μου μου είχε παραγγείλει πίτσα χωρίς τυρί και τη βγάλαμε φώτο να την έχουμε να γελάμε. Και επίσης ούτε στα τοστ βάζω τυρί. Όσο για το αλκοόλ, δεν είμαι ξενέρωτος απλώς ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΝΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΑ ΓΕΥΣΗ! εντάξει; οκ. κάποτε έπινα βότκα με redbull γιατί μου είπαν πως έχει γεύση τσιχλόφουσκας και όντως είχε. Αλλά μέχρι εκεί. (επειδή σε ξέρω θα ρωτήσεις, έχω συμβιβαστεί πίνω μόνο βότκα)
ΕΠΙΣΗΣ. Δεν έχω δει ποτέ τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, το Harry Potter (καλά έχω δει το πρώτο μόνο), τους Πειρατές της Καραϊβικής. Δεν έχω δει πάνω από 10 επεισόδια στα Φιλαράκια και δεν έχω δει το Prison Break. Δεν έχω δει ποδόσφαιρο. Και ούτε σκοπεύω να δω κάτι απ' όλα αυτά. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ!
Αν σκεφτώ θα θυμηθώ και άλλα πράγματα που δεν μ'αρέσουν και που αν τα αναφέρω σε κάποιον θα μου πει γεμάτος απορία πως ζεις; μου έχει τύχει πολλές φορές. Δεν ξέρω φίλε, έχω φτάσει 22, κάποιον τρόπο θα έχω βρει τόσα χρόνια.
Χάρηκα για τη γνωριμία.

Εσύ δεν ξέρω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου